środa, 30 czerwca 2010

PiS w terenie - część 1.

Witam.

Wczoraj , 29 czerwca 2010 r. w Zgierzu odbyło się spotkanie europosłów,posłów i senatora PiS z mieszkańcami miasta.



Udział wzięli:

  • europoseł: Janusz Wojciechowski
  • europoseł: Tadeusz Cymański
  • poseł okręg wyborczy: 11 Sieradz::Marek Matuszewski
  • senator: Przemysław Błaszczyk
  • poseł: Tadeusz Woźniak
  • poseł: Łukasz Zbonikowski
  • poseł okręg wyborczy: 11 Sieradz: Piotr Polak
Opisywać samego spotkania nie ma sensu.Jak zwykle,słowo wstępu,kilka słów o kampanii wygłoszonych przez europosłów z PiS,potem zadawanie pytań i odpowiedzi na nie.
A potem długo oczekiwany występ PiSbandu !
Oj,działo się,publika szalała...
Wszystko w bardzo miłej i sympatycznej atmosferze,bez zgrzytów.

Udało mi się przez kilka chwil porozmawiać z europosłami: Panem Januszem Wojciechowskim i Panem Tadeuszem Cymańskim.

Pierwszy nie znał naszego Stowarzyszenia Blogmedia24.pl.
Opisałem mu pokrótce czym się zajmujemy, jakie inicjatywy podejmujemy,obiecał,także później,że zajrzy na nasz portal.Niestety,młodzi reporterzy z TVN a potem z TVP zabrali mi go :) Dziś wyjechał do Brukseli.

Z Panem europosłem Cymańskim rozmawiałem też krótko po zakończeniu spotkania.Zna nasz portal,więc nie było potrzeby informować Go o wszystkim.

Także po zakończeniu podziękowałem gospodarzowi , Panu posłowi Markowi Matuszewskiemu za bardzo udane spotkanie.

Staram się - odpowiedział.

Otrzymałem też dla Stowarzyszenia Blogmedia24.pl autografy.




Zacytuję kilka słów o spotkaniu z portalu TVN24.pl

PiS znów śpiewa. "Wyśpiewa zwycięstwo"

MINI-KONCERT POLITYKÓW W ZGIERZU

Politycy Prawa i Sprawiedliwości idą za ciosem. Po tym, jak w Szczecinie udany "koncert" dali Tadeusz Cymański i Beata Kempa, posłowie odwiedzili kolejne miasto, w którym do głosowania na Jarosława Kaczyńskiego zachęcali śpiewająco. We wtorek "PiS Band" grał i śpiewał w Zgierzu (woj. łódzkie).
Beaty Kempy wprawdzie nie było, ale Tadeuszowi Cymańskiemu akompaniował Janusz Wojciechowski. Obaj posłowie wystąpili w towarzystwie lokalnych działaczy.
- Odkrywamy, że wyborcy chcą nie tylko słuchać. Po spontanicznym i udanym występie w Szczecinie postanowiliśmy spróbować zagrać i zaśpiewać jeszcze raz - powiedział Tadeusz Cymański. Poseł zapewnił jednak, że profesji zmieniać nie zamierza. - To metoda zabiegania o głosy. Połączenie przyjemnego z pożytecznym - tłumaczył.

Takie hobby

Janusz Wojciechowski, na codzień europoseł, w Zgierzu zagrał na gitarze i zaśpiewał. - Grać nauczyłem się późno. To moje hobby - zdradził polityk jeszcze zanim zagrał. Uprzedził też, że nie wie, jak wypadnie, bo nie udało się przeprowadzić prób.

Tadeusz Cymański był jednak dobrej myśli: - PiS wyśpiewa zwycięstwo - mówił przed występem.
Zrobiłem trochę zdjęć i filmik , lecz ich jakość musicie sami ocenić. Robione komórką.
Biednemu zawsze wiatr w oczy :)


Zmontowałem krótki filmik,ale to już jutro.

Zwyciężymy , bo Polska jest najważniejsza !

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz